Порядок
роботи зі зверненнями громадян, що надходять
на телефонну «Гарячу лінію»
Головного управління статистики в Одеській області
І. Загальні положення
1. Цей Порядок встановлює організацію роботи
телефонної «Гарячої лінії», механізм реєстрації та розгляду звернень громадян,
які надходять на телефонну «Гарячу лінію» у Головному управлінню статистики в
Одеській області (далі – ГУС в Одеській області) та які відповідають вимогам
статті 5 Закону України «Про звернення громадян».
2. Телефонна «Гаряча лінія» працює в
адміністративному приміщенні ГУС в Одеській області за адресою:
вул. Польська, 20а, м. Одеса, 65026, за
телефонним номером (048) 722-20-00 проводиться щодня (крім вихідних і
святкових днів) у робочий час відповідно до режиму роботи ГУС
в Одеській області.
3. Прийняття, облік і опрацювання звернень,
узагальнення інформації про результати проведених заходів чи наданих роз’яснень
за зверненнями, які надійшли за телефонною «Гарячою лінією», здійснюється відділом
організаційної роботи, документообігу, контролю виконання та архівної справи ГУС
в Одеській області.
4. Основні завдання роботи телефонної «Гарячої
лінії»:
- надання роз’яснень щодо повноважень та
діяльності ГУС в Одеській області;
- надання довідково-консультативної допомоги;
- прийняття, реєстрація та облік звернень, що
надходять на телефонну «Гарячу лінію».
5. Звернення громадян, які надійшли на
телефонну «Гарячу лінію» ГУС в Одеській області та відповідають вимогам Закону
України «Про звернення громадян» (у зверненні зазначено прізвище, ім'я, по
батькові, місце проживання громадянина, зміст зауваження, пропозиції, заяви чи
скарги, прохання чи вимоги) розглядаються одразу у випадку, якщо питання
стосується посадової особи, яка веде «Гарячу лінію». У разі, якщо викладене
питання не відноситься до компетенції посадової особи, яка веде телефонну
«Гарячу лінію», звернення не пізніше наступного дня передаються начальнику ГУС
в Одеській області та в подальшому громадянину надається письмова відповідь у
термін, встановлений законодавством.
6. Якщо питання, з якими звертаються
громадяни, не належать до компетенції ГУС в Одеській області, відповідальна
посадова особа рекомендує громадянину до якого органу з державної влади або
органу місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи доцільно
звернутися.
7. Термін розгляду звернень, які надійшли на
телефонну «Гарячу лінію», не повинен перевищувати термінів, визначених Законом
України «Про звернення громадян».
8. Контроль за своєчасним розглядом звернень
громадян, що надійшли на телефонну «Гарячу лінію», покладено на відділ
організаційної роботи, документообігу, контролю виконання та архівної справи ГУС в Одеській області.