Про стан роботи зі зверненнями громадян за 2021 рік

 

 

Звернення громадян, які надійшли до Головного управління статистики в Одеській області (далі – ГУС в Одеській області) за 2021 рік, розглянуті у відповідності до визначених законодавством термінів.

Питання, що порушуються у зверненнях громадян, своєчасно аналізуються та розглядаються на оперативних нарадах, засіданнях колегії ГУС в Одеській області.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян в органах виконавчої влади» у ГУС в Одеській області щомісячно працює телефонна «гаряча лінія» для громадян. У звітному періоді звернулось 30 осіб, яким були надані консультації. Респонденти звертались з такими питаннями: «Щодо отримання довідки з ЄДРПОУ» – 13 звернень; «Які звіти необхідно подавати» – 7 звернень; «Як отримати статистичну інформацію» та «Чи отримали запит/звіт – по 4 звернення; «Хто є відповідальною особою запиту» та «Щодо надання роз’яснення стосовно звіту» – по 1 зверненню.

На протязі звітного періоду в цілому до ГУС в Одеській області надійшло 47 звернень від  47 громадян, серед звернень громадян 100,0% складали заяви (клопотання), пропозицій  та   скарг   не  зареєстровано. Засобами поштового зв’язку надійшло 17 заяв, на електронну пошту до ГУС в Одеській області – 30 заяв.

Питання, які були порушені у зверненнях, розподілились за такими групами:

29 – кадрові питання;

17 – праця і заробітна плата;

  1 – надання статистичної інформації.

За результатами розгляду звернень, були вирішені позитивно 47 заяв.

З метою додержання виконання контрольних термінів документів, постійно здійснювався випереджувальний моніторинг та проводилась роз’яснювальна робота щодо усунення окремих порушень з ведення діловодства зі зверненнями громадян у структурних підрозділах ГУС в Одеській області.