Про стан роботи зі зверненнями громадян

у І півріччі 2022 року

 

 

Звернення громадян, які надійшли до Головного управління статистики в Одеській області (далі – ГУС в Одеській області) у І півріччі 2022 року, розглянуті у відповідності до визначених законодавством термінів.

Питання, що порушуються у зверненнях громадян, своєчасно аналізуються та розглядаються у ГУС в Одеській області.

Підсумкову інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян
у І півріччі 2022 року поновлено на офіційному вебсайті ГУС в Одеській області.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян в органах виконавчої влади» у ГУС в Одеській області щомісячно працює телефонна «гаряча лінія» для громадян. На телефонну «гарячу лінію» громадяни зверталися з такими питаннями: «Як отримати інформацію, щодо врожайності» – 4 звернення, «Порядок подання звітності в умовах воєного стану» – 10 звернень, «Щодо отримання довідки з ЄДРПОУ» – 15 звернень.

У звітному періоді до ГУС в Одеській області надійшло
12 звернень від 12 громадян, серед звернень громадян 100,0% складали заяви (клопотання), пропозицій та скарг не зареєстровано. Засобами поштового зв’язку надійшло 8 заяв, та на електронну пошту  ГУС в Одеській області – 4 заяви.

Питання, які були порушені у зверненнях, розподілились за такими групами:

5 – кадрові питання;

7 – праця і заробітна плата.

За результатами розгляду звернень, були вирішені позитивно 10 заяв, у стадії розгляду станом на 01.07.2022 залишилось 2 заяви.

З метою додержання виконання контрольних термінів документів, постійно здійснювався випереджувальний моніторинг та проводилась роз’яснювальна робота щодо усунення окремих порушень з ведення діловодства зі зверненнями громадян у структурних підрозділах ГУС в Одеській області.