Про стан роботи зі зверненнями громадян
у І півріччі 2022 року
Звернення громадян, які надійшли
до Головного управління статистики в Одеській області (далі – ГУС в Одеській області) у І півріччі 2022 року, розглянуті у відповідності до визначених законодавством термінів.
Питання, що порушуються у зверненнях громадян, своєчасно аналізуються та розглядаються у ГУС в Одеській області.
Підсумкову інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян
у І півріччі 2022 року поновлено на офіційному вебсайті ГУС в Одеській області.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження
Методики оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян в органах виконавчої влади» у ГУС в Одеській області щомісячно працює телефонна «гаряча лінія» для громадян. На телефонну «гарячу лінію» громадяни
зверталися з такими питаннями:
«Як отримати інформацію, щодо врожайності» – 4 звернення, «Порядок подання звітності в умовах воєного стану» – 10 звернень, «Щодо отримання довідки з ЄДРПОУ» – 15 звернень.
У звітному періоді до ГУС в Одеській області надійшло
12 звернень від 12 громадян, серед звернень громадян 100,0% складали заяви (клопотання), пропозицій та скарг не зареєстровано. Засобами поштового зв’язку надійшло 8 заяв, та на електронну пошту ГУС в Одеській області – 4 заяви.
Питання, які були порушені
у зверненнях, розподілились
за такими групами:
5 – кадрові питання;
7 – праця і заробітна плата.
За результатами розгляду звернень, були вирішені позитивно 10 заяв, у стадії розгляду станом на 01.07.2022 залишилось
2 заяви.
З метою додержання виконання контрольних термінів документів, постійно здійснювався випереджувальний моніторинг та проводилась роз’яснювальна
робота щодо усунення окремих порушень з ведення діловодства зі зверненнями громадян у структурних підрозділах ГУС в Одеській області.