Про
стан роботи зі зверненнями громадян у І півріччі 2021 року
Звернення громадян, які надійшли до Головного управління статистики в
Одеській області (далі – ГУС в Одеській області) у І півріччі 2021 року,
розглянуті у відповідності до визначених законодавством термінів.
Питання, що порушуються у зверненнях громадян, своєчасно аналізуються та
розглядаються на оперативних нарадах, засіданнях колегії ГУС в Одеській
області.
Підсумкову інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян у І півріччі 2021 року поновлено на офіційному
вебсайті, висвітлено на інформаційному стенді ГУС в
Одеській області.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про
затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями
громадян в органах виконавчої влади» у ГУС в Одеській області щомісячно працює
телефонна «гаряча лінія» для громадян. У звітному періоді звернулось 14 осіб,
яким були надані консультації. Респонденти звертались з такими питаннями: «Щодо
отримання довідки з ЄДРПОУ» – 7 звернень; «Які звіти необхідно подавати» – 6
звернень; «Як отримати інформацію, щодо врожайності» – 1 звернення.
На протязі звітного періоду в цілому до ГУС в Одеській області надійшло 21
звернення від 21 громадянина, серед
звернень громадян 100,0% складали заяви (клопотання), пропозицій та
скарг не зареєстровано. Засобами поштового зв’язку
надійшло 7 заяв, на електронну пошту до ГУС в Одеській області – 14 заяв.
Питання, які були порушені у зверненнях, розподілились за такими групами:
11 – кадрові питання;
10 – праця і заробітна плата.
За результатами розгляду звернень,
були вирішені позитивно 20 заяв, у стадії розгляду залишилась 1 заява.
З метою додержання виконання контрольних термінів документів, постійно
здійснювався випереджувальний моніторинг та проводилась роз’яснювальна робота
щодо усунення окремих порушень з ведення діловодства зі зверненнями громадян у
структурних підрозділах ГУС в Одеській області.