Про стан роботи зі зверненнями громадян у І півріччі 2021 року

 

 

Звернення громадян, які надійшли до Головного управління статистики в Одеській області (далі – ГУС в Одеській області) у І півріччі 2021 року, розглянуті у відповідності до визначених законодавством термінів.

Питання, що порушуються у зверненнях громадян, своєчасно аналізуються та розглядаються на оперативних нарадах, засіданнях колегії ГУС в Одеській області.

Підсумкову  інформацію   про   стан   роботи   зі    зверненнями   громадян  у І півріччі 2021 року поновлено на офіційному вебсайті, висвітлено на інформаційному стенді ГУС в Одеській області.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян в органах виконавчої влади» у ГУС в Одеській області щомісячно працює телефонна «гаряча лінія» для громадян. У звітному періоді звернулось 14 осіб, яким були надані консультації. Респонденти звертались з такими питаннями: «Щодо отримання довідки з ЄДРПОУ» – 7 звернень; «Які звіти необхідно подавати» – 6 звернень; «Як отримати інформацію, щодо врожайності» – 1 звернення. 

На протязі звітного періоду в цілому до ГУС в Одеській області надійшло 21 звернення від  21 громадянина, серед звернень громадян 100,0% складали заяви (клопотання), пропозицій  та   скарг   не  зареєстровано. Засобами поштового зв’язку надійшло 7 заяв, на електронну пошту до ГУС в Одеській області –  14 заяв.

Питання, які були порушені у зверненнях, розподілились за такими групами:

11 – кадрові питання;

10 – праця і заробітна плата.

 За результатами розгляду звернень, були вирішені позитивно 20 заяв, у стадії розгляду залишилась 1 заява.

З метою додержання виконання контрольних термінів документів, постійно здійснювався випереджувальний моніторинг та проводилась роз’яснювальна робота щодо усунення окремих порушень з ведення діловодства зі зверненнями громадян у структурних підрозділах ГУС в Одеській області.