Про стан роботи зі зверненнями громадян за 2022 рік

 

 

Звернення громадян, які надійшли до Головного управління статистики в Одеській області за 2022 рік, розглянуті у відповідності до визначених законодавством термінів.

Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, своєчасно аналізувалися та розглядалися у ГУС в Одеській області.

Підсумкову інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян за 2022 рік поновлено на офіційному вебсайті ГУС в Одеській області.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян в органах виконавчої влади» (із змінами) у ГУС в Одеській області щомісячно працює телефонна «гаряча лінія» для громадян. На телефонну «гарячу лінію» громадяни зверталися за такими питаннями: «Порядок подання звітності в умовах воєнного стану» – 14 звернень, «Про отримання інформації, щодо врожайності» – 10 звернень, «Щодо отримання довідки з ЄДРПОУ» – 40 звернень, «Щодо подання звітності та надання роз’яснень стосовно заповнення  форм ДСС» – 26 звернень; «Щодо стану виконання поданого запиту» – 9 звернень;  «Як отримати довідку по нарахуванню заробітної плати» – 7 звернень; «Як отримати статистичну інформацію» та «Чи отримали запит/звіт – 16 звернень, «Хто є відповідальною за підготовку вихідної відповіді на запит» – 8 звернень.

На протязі звітного періоду в цілому до ГУС в Одеській області надійшло 22 звернень від 22 громадян, серед звернень громадян 100,0% складали заяви (клопотання), пропозицій та скарг не зареєстровано.

Засобами поштового зв’язку надійшло 9 заяв, на електронну пошту до ГУС в Одеській області – 13 заяв.

Питання, які були порушені у зверненнях, розподілились за такими групами:

18 – кадрові питання;

4 – праця і заробітна плата.

За результатами розгляду звернень, були вирішені позитивно 22 заяви.

У звязку із кадровими змінами були поновлені накази про особистий прийом громадян керівництвом ГУС в Одеській області.

З метою додержання виконання контрольних термінів документів, постійно здійснювався випереджувальний моніторинг та проводилась роз’яснювальна робота щодо усунення окремих порушень з ведення діловодства зі зверненнями громадян у структурних підрозділах ГУС в Одеській області.

 

 

 

Оксана Секретарюк (048) 722-20-00