Про стан роботи зі зверненнями громадян за 2022 рік
Звернення
громадян, які надійшли до Головного управління статистики в Одеській області за
2022 рік, розглянуті у відповідності до визначених законодавством термінів.
Питання, що
порушувалися у зверненнях громадян, своєчасно аналізувалися та розглядалися у
ГУС в Одеській області.
Підсумкову
інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян за 2022 рік поновлено на
офіційному вебсайті ГУС в Одеській області.
На виконання
постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження
Методики оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян в органах
виконавчої влади» (із змінами) у ГУС в Одеській області щомісячно працює
телефонна «гаряча лінія» для громадян. На телефонну «гарячу лінію» громадяни
зверталися за такими питаннями: «Порядок подання звітності в умовах воєнного
стану» – 14 звернень, «Про отримання інформації, щодо врожайності» – 10
звернень, «Щодо отримання довідки з ЄДРПОУ» – 40 звернень, «Щодо подання
звітності та надання роз’яснень стосовно заповнення форм ДСС» – 26
звернень; «Щодо стану виконання поданого запиту» – 9 звернень; «Як
отримати довідку по нарахуванню заробітної плати» – 7 звернень; «Як отримати
статистичну інформацію» та «Чи отримали запит/звіт – 16 звернень, «Хто є
відповідальною за підготовку вихідної відповіді на запит» – 8 звернень.
На протязі
звітного періоду в цілому до ГУС в Одеській області надійшло 22 звернень від 22
громадян, серед звернень громадян 100,0% складали заяви (клопотання), пропозицій
та скарг не зареєстровано.
Засобами
поштового зв’язку надійшло 9 заяв, на електронну пошту до ГУС в Одеській
області – 13 заяв.
Питання, які
були порушені у зверненнях, розподілились за такими групами:
18 – кадрові
питання;
4 – праця і
заробітна плата.
За результатами
розгляду звернень, були вирішені позитивно 22 заяви.
У зв’язку із кадровими змінами
були поновлені накази про особистий прийом громадян керівництвом ГУС в Одеській
області.
З метою
додержання виконання контрольних термінів документів, постійно здійснювався
випереджувальний моніторинг та проводилась роз’яснювальна робота щодо усунення
окремих порушень з ведення діловодства зі зверненнями громадян у структурних
підрозділах ГУС в Одеській області.
Оксана Секретарюк
(048) 722-20-00