Про стан роботи зі зверненнями громадян за 2020 рік

 

 

Звернення громадян, які надійшли до Головного управління статистики в Одеській області (далі – ГУС в Одеській області) за 2020 рік, розглянуті у відповідності до визначених законодавством термінів.

Питання, що порушуються у зверненнях громадян, своєчасно аналізуються та розглядаються на оперативних нарадах, засіданнях колегії ГУС в Одеській області.

Підсумкову  інформацію   про   стан   роботи   зі   зверненнями   громадян  за 2020 рік поновлено на офіційному вебсайті, висвітлено на інформаційному стенді ГУС в Одеській області.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян в органах виконавчої влади» у ГУС в Одеській області щомісячно працює телефонна «гаряча лінія» для громадян. У звітному періоді звернулось 43 особи, яким були надані консультації. Респонденти звертались з такими питаннями: «Щодо подання звітності, надання роз’яснень до форми» – 23 звернення; «Щодо надання інформації стосовно поданого запиту» – 9 звернень; «Щодо надання довідки з ЄДРПОУ» – 6 звернень; «Як отримати довідку для пенсії», «Щодо розпорядку робочого дня» – по 2 звернення; «Зміна директора на підприємстві» – 1 звернення.

На протязі звітного періоду в цілому до ГУС в Одеській області надійшло 49 звернень від  49 громадян, серед звернень громадян 100,0% складали заяви (клопотання), пропозицій та скарг не зареєстровано. Засобами поштового зв’язку надійшло 17 заяв, на електронну пошту до ГУС в Одеській області – 18 заяв, на особистому прийомі було вирішено 14 питань.

Питання, які були порушені у зверненнях, розподілились за такими групами:

24 – кадрові питання;

19 – праця і заробітна плата;

  5 – соціальна політика, соціальний захист населення;

  1 – охорона праці та промислова безпека.

За результатами розгляду звернень, були вирішені позитивно 49 заяв.

З метою додержання виконання контрольних термінів документів, постійно здійснювався випереджувальний моніторинг та проводилась роз’яснювальна робота щодо усунення окремих порушень з ведення діловодства зі зверненнями громадян у структурних підрозділах ГУС в Одеській області.