Про стан роботи зі зверненнями громадян за 2019 рік

 

 

Звернення громадян, які надійшли до Головного управління статистики в Одеській області (далі – Головне управління статистики) за 2019 рік, розглянуті у відповідності до визначених законодавством термінів.

На протязі звітного періоду в цілому до Головного управління статистики надійшло 44 звернень від 44 громадян, серед звернень громадян 100,0% складали   заяви   (клопотання),  пропозицій  та   скарг   не  зареєстровано.   Усі питання у зверненнях були вирішені позитивно.

Із загальної кількості звернень, які  надійшли у 2019 році, були порушені такі питання:

27 – питань праці та заробітної плати;

13 – кадрові питання;

2 – з питань економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва;

1 – питання з охорони праці та промислової безпеки;

1 – питання з комунального господарства.

Поштою до Головного управління статистики надійшло 8 заяв, на особистому прийомі було вирішено 36 заяв.

Звернення громадян своєчасно аналізуються та розглядаються на оперативних нарадах, засіданнях колегії Головного управління статистики.

У звітному періоді, з метою додержання виконання контрольних термінів документів, постійно здійснювався випереджувальний моніторинг та проводилась роз’яснювальна робота щодо усунення окремих порушень з ведення діловодства зі зверненнями громадян у структурних та відокремлених підрозділах Головного управління статистики.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян в органах виконавчої влади» у Головному управлінні статистики щомісячно працює телефонна «гаряча лінія» для громадян (у звітному періоді звернулось 21 особа).