Про стан роботи зі зверненнями громадян у І півріччі 2020 року

 

 

Звернення громадян, які надійшли до Головного управління статистики в Одеській області (далі – ГУС в Одеській області) у І півріччі 2020 року, розглянуті у відповідності до визначених законодавством термінів.

Питання, що порушуються у зверненнях громадян, своєчасно аналізуються та розглядаються на оперативних нарадах, засіданнях колегії ГУС в Одеській області.

Підсумкову  інформацію   про   стан   роботи   зі    зверненнями   громадян  у І півріччі 2020 року поновлено на офіційному вебсайті, висвітлено на інформаційному стенді ГУС в Одеській області.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян в органах виконавчої влади» у ГУС в Одеській області щомісячно працює телефонна «гаряча лінія» для громадян. У звітному періоді звернулось 25 осіб, яким були надані консультації. Респонденти звертались з такими питаннями: «Щодо подання звітності, надання роз’яснень до форми» – 18 звернень; «Щодо надання інформації стосовно поданого запиту» – 4 звернення; «Як отримати довідку для пенсії», «Зміна директора на підприємстві», «Щодо розпорядку робочого дня» – по 1 зверненню. 

На протязі звітного періоду в цілому до ГУС в Одеській області надійшло 26 звернень від  26 громадян, серед звернень громадян 100,0% складали заяви (клопотання), пропозицій  та   скарг   не  зареєстровано. Засобами поштового зв’язку надійшло 6 заяв, на електронну пошту до ГУС в Одеській області –  також 6 заяв, на особистому прийомі було вирішено 14 питань.

Питання, які були порушені у зверненнях, розподілились за такими групами:

11 – кадрові питання;

11 – праця і заробітна плата;

  4 – соціальна політика, соціальний захист населення.

 За результатами розгляду звернень, були вирішені позитивно 23 заяви, у стадії розгляду залишилось 3 заяви.

З метою додержання виконання контрольних термінів документів, постійно здійснювався випереджувальний моніторинг та проводилась роз’яснювальна робота щодо усунення окремих порушень з ведення діловодства зі зверненнями громадян у структурних підрозділах ГУС в Одеській області.