Про
стан роботи зі зверненнями громадян у І півріччі 2019 року
Звернення громадян,
які надійшли до Головного управління статистики в Одеській області (далі –
Головне управління статистики) у І півріччі 2019 року, розглянуті у відповідності
до визначених законодавством термінів.
Питання, що
порушуються у зверненнях громадян, своєчасно аналізуються та розглядаються на
оперативних нарадах, засіданнях колегії Головного управління статистики.
На виконання постанови
Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження Методики
оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян в органах
виконавчої влади» у Головному управлінні статистики щомісячно працює телефонна
«гаряча лінія» для громадян (у звітному періоді звернулось 9 осіб, яким були
надані консультації).
На протязі звітного
періоду в цілому до Головного управління статистики надійшло 16 звернень, серед
звернень громадян 100,0% складали заяви (клопотання), пропозицій та
скарг не зареєстровано. Заяви
(клопотання) надійшли від 16
громадян.
Із загальної
кількості звернень, які
надійшли у І
півріччі 2019 року 9 стосується питань праці та заробітної
плати, 4 – кадрові питання, 2 – з питань економічної, цінової, інвестиційної,
зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва, 1
питання – з охорони праці та промислової безпеки.
За результатами
розгляду, питання порушені у зверненнях, були вирішені позитивно.
Поштою до Головного
управління статистики надійшло 2 заяви, на особистому прийомі було вирішено 14
питань.