Про стан роботи зі зверненнями громадян у І півріччі 2019 року

 

 

Звернення громадян, які надійшли до Головного управління статистики в Одеській області (далі – Головне управління статистики) у І півріччі 2019 року, розглянуті у відповідності до визначених законодавством термінів.

Питання, що порушуються у зверненнях громадян, своєчасно аналізуються та розглядаються на оперативних нарадах, засіданнях колегії Головного управління статистики.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян в органах виконавчої влади» у Головному управлінні статистики щомісячно працює телефонна «гаряча лінія» для громадян (у звітному періоді звернулось 9 осіб, яким були надані консультації).

На протязі звітного періоду в цілому до Головного управління статистики надійшло 16 звернень, серед звернень громадян 100,0% складали заяви (клопотання), пропозицій  та   скарг   не  зареєстровано.   Заяви   (клопотання)  надійшли  від  16 громадян.

Із   загальної   кількості   звернень,   які  надійшли  у  І  півріччі  2019 року  9 стосується питань праці та заробітної плати, 4 – кадрові питання, 2 – з питань економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва, 1 питання – з охорони праці та промислової безпеки.

За результатами розгляду, питання порушені у зверненнях, були вирішені позитивно.

Поштою до Головного управління статистики надійшло 2 заяви, на особистому прийомі було вирішено 14 питань.